Forum www.gawex.fora.pl Strona Główna www.gawex.fora.pl
Forum Abonentów Bydgoskiej Telewizji Kablowej Gawex
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poziom merytoryczny i styl kontaktu z klientami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gawex.fora.pl Strona Główna -> Nasz kontakt z BTVK Gawex (w sprawach związanych z telewizją kablową)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gryphon
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:29, 12 Paź 2009    Temat postu: Poziom merytoryczny i styl kontaktu z klientami

Witam

Chciałbym nawiązać tutaj do pewnej kwestii, którą poruszył na naszym Forum jeden z Kolegów (w postach na temat internetu). Mam na myśli poziom wiedzy pracowników Bydgoskiej Telewizji Kablowej Gawex. Chodzi tu zarówno o "kablówkę" jak i internet. Czasami odnoszę wrażenie, że wszyscy są tam pochowani za poprzekierowywanymi numerami telefonów a nad całą tą organizacją jakiś wirtualny patronat sprawuje Pan Dyrektor. Osoba bardzo tajemnicza, do której praktycznie nie sposób się dodzwonić. Na szczęście jestem człowiekiem bardzo wytrwałym i ta sztuka udaje mi się raz po raz Wink Jednak rozmowy "z samą górą" skłaniają mnie raczej do wyrażenia opinii, że w TVK Gawex większość rzeczy jest proponowana testowo i nie można mieć pewności czy będzie działać właściwie. Osobnym tematem są kontakty z pracownikami tej firmy... Jedynym normalnie zachowującym się był chyba Pan Instalator, który zakładał gniazdo abonenckie i przewód. Reszta albo nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie albo jest opryskliwa i "w pretensjach". Od pewnego czasu próbuję "przewalczyć" pewne zmiany w ofercie (propozycje) ale często zupełnie proste pytania pozostają bez odpowiedzi. Między innymi dlatego właśnie powstało to Forum. Mam nadzieję, że swoim istnieniem przyczyni się ono do zdecydowanego podniesienia jakości usług świadczonych przez TVK Gawex.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty
Junior Member



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:25, 10 Gru 2009    Temat postu:

Zgadzam się z powyższym, ale niestety "ekipa" która przesiaduje w biurze chyba powinna udać się na kilka szkoleń, dotyczących obsługi klienta. Ostatnio jestem tam częstym gościem - nie tylko osobiście, ale również "telefonicznie".
Miałem też kontakt z Panem Dyrektorem - jedyna osoba, która rzeczywiście coś może załatwić. Widać, że kontakt z pracownikami ma nie za dobry, a może inaczej mówiąc - pracownicy nie potrafią wymieniać między sobą informacji.
swego czasu czekałem na aktywację karty do DTV, tego dnia dzwoniłem 3 razy, za każdym razem pytano mnie o numer karty - chyba jest coś nie tak, skoro nie potrafią czegoś takiego odnotować w swoich programach - tudzież błędy aplikacji, między którymi nie ma odpowiedniego przepływu danych....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAdam
Junior Member



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:13, 07 Kwi 2010    Temat postu: kompletny brak wiedzy :( w biurze obsługi

Witam wszystkich. Cieszę się, że natrafiłem na to forum, to będę miał się z kim podzielić moimi spostrzeżeniami. Proszę o cierpliwość bo jest tego dużo, ale warto przeczytać Smile Mieszkam w bloku w Fordonie, w którym instalację ma tylko gawex. Na moje nieszczęście nie mam możliwości powieszenia anteny satelitarnej, ponieważ balkon i okna mam zupełnie po drugiej stronie hot bird i astry. W 2007 roku nawet na crt było widać, że sygnał analogowy jest po prostu słaby, straszne szumy itd. Zgłaszałem oczywiście, panowie przychodzili, badali i stwierdzali, że faktycznie słaby, bo firma, która robiła instalację to ją „spier.....” i oni nic na to nie poradzą. Na to ja pytam, a kto w takim układzie odebrał taką instalację od tej firmy i przecież płacę abonament do gawexu a nie do innej firmy. Na to usłyszałem odpowiedź, że mogę zrezygnować. Bardzo chętnie bym to zrobił, ale w bloku nie ma innych operatorów, a jak już pisałem, nawet na wielkich wysięgnikach nie mam szans na satelite. I tak musiałem przetrwać, a najlepszym lekarstwem w 2008 roku, jak miałem już Panasonica 42PV80, było nie oglądanie tv, tylko komputera i dvd.
Na to okazało się, że nadchodzi zbawienie w drugiej poł. 2008 roku wchodzi „wymarzona tv cyfrowa:. Oczywiście szybko zakupiłem tą usługę oraz dekoder cyfrowy w wersji HD (na początku cena kosmos, ja "załapałem" się na promocję w grudniu 2008 za 250zł i ta cena obowiązuje do dzisiaj. Dostałem dekoder Kaon KCF-S660HDCO. Podłączyłem wtedy już do LCD w 40 calach i jeśli chodzi o obraz to było naprawdę dobrze. Miałem wrażenie, że prawie tak jak na n-boxie u rodziców. W porównaniu do tragicznego analoga cieszyłem się ogromnie. Po tych chwilach szczęścia zabrałem się za sortowanie kanałów. I tu niespodzianka. W tym dekoderze nie można sortować w żaden sposób kanałów, tak w żaden. Nie mogłem w to uwierzyć, myślałem, że zepsuty. Miałem do czynienia z kilkoma tunerami satelitarnymi i tam nigdy nie było kłopotów. Oczywiście funkcje sortowania kanałow są, ale 90% nie działają. Gdy udało mi się zmienić kolejność programów przez jedną z funkcji okazało się, że po zapisaniu zmian i tak się nic nie zmienia. Zawsze wracało do ustawień wg oryginalnej kolejności. Działa funkcja dodawania do ulubionych(pakietów tematycznych) i można nawet tam sortować, ale i tak po zapisaniu zmian wraca do kolejności wg częstotliwości. Pomyślałem – no nic pójdę z tym problemem do „specjalistów” z Gawexu. W koncu nie chcę mieć cały czas przypadkowej kolejności programów. Panowie na mój problem stwierdzili, że nie mają czasu na podłączenie i chcieli mi dać drukowaną instrukcję, bo na pewno nie umiem sortować kanałow. Wziąłem ją do ręki i okazało się, że było napisane jak ustawić kanały (dokładnie tak jak robiłem), ale ta funkcja i tak nie działała,. Panowie z uwagi na brak czasu zaproponowali, abym wziął dekoder HOMECAST, „..bo faktycznie te Kaony to gorsze są...” usłyszałem(to czemu na początku dali mi gorszy?). Nie dyskutowałem, tylko wziąłem inny dekoder mając nadzieję, że faktycznie tamten był trafiony. Podłączyłem Nowy dekoder HOMECAST i od razu po odpaleniu zauważyłem, że paski z poziomem sygnału i jakości są o 30 nawet 40% niższe! Na to zauważyłem wyskakujące na większości programów, nawet na HD zielone artefakty. Pojawiały się i znikały. Pomyślałem, że coś z instalacją się stało, skoro dzień wcześniej nie było zakłóceń na „gorszym dekoderze Kaon”. Zgłosiłem usterkę. Za kilka dni pojawili się panowie z miernikami sygnału (inni niż „specjaliści z biura”), okazało się, że jest normalnie, bez szału ale normalnie z sygnałem. Zgupiałem. Przecież wymieniłem dekoder po to abym mógł sortować kanały, więc sprawdziłem czy działa funkcja sortowania. Okazało się że działa i jest banalna. Ale co z tego skoro teraz mam artefakty, słaby sygnał i wyraźnie gorszy obraz-pikseloza na większości kanałów SD. No nic udałem się do biura specjalistów z Gawexu. Panowie „specjaliści” mieli już czas na podłączenie mojego Homecasta i widać było u nich też te artefakty. Na to dostałem odpowiedź, że to jest normalne, zielone plamki muszą wyskakiwać, taki urok tv cyfrowej. Po czym drugi z Panów stanowczo twierdził, że na analogu osiąga się przecież lepszą jakość i żaden dekoder cyfrowy nie osiągnie takiej jakości. Chcialem wyjść i trzasnąć drzwiami, ale cały czas rozsądek podpowiadał:”nie masz wyjścia, jesteś na nich skazany, uspokój się.
Poprosiłem o podłączenie poprzedniego dekodera {KAON}, który oddałem, bo nie można było wysortować kanałów, ale obraz na nim miał normalną wg mnie dobrą jakość i przede wszystkim bez zielonych plamek. Powiedziałem, że ja chcę poprzedni dekoder, ale niech mi pokażą jak sortować w nim programy. Zgodzili się i podłączyli poprzedni dekoder KAON. Pan zabrał się za sortowanie komentując jakie to proste. Jednak po dokonaniu zmian i ich zapisaniu okazało się że ja miałem rację i Panu nie udało się zapisać zmian na stałe. Wtedy zrozumiałem, że mam wybór pomiędzy Dekoderem KAON (z normalnym obrazem bez błędów, ale z nie działającymi funkcjami), a Dekoderem HOMECAST (z fatalnym obrazem jak na cyfrowy oraz zielonymi artefaktami). Wybrałem oczywiście Kaon-a. Po powrocie do domu podłączyłem go i obraz był gładki bez artefaktów i słabego sygnału.
Jestem z tym dekoderem już ponad rok. Programy powrzucałem sobie do ulubionych pakietów tematycznych i przeskakuje po nich po prostu, oczywiście nie mogę zmienić w tych pakietach kolejności, ale aż tak mocno mi to nie przeszkadza. Pojawił się natomiast problem formatowania letterbox (skądinąd niepotrzebnie wymyślonego formatu) odkąd przesiadłem się z Samsunga na Sony. Jak wiadomo zoom w Sony po HDMI nie działa tak jak z wew. tunera, czy tak jak w Samsungu, że na każdym źródle można było rozciągać letterboxa do góry i w dół. W takim układzie pozostało mi formatowanie w dekoderze KAON, oczywiście okazało się że ta funkcja też nie działa! I to mnie rozzłościło! Jest funkcja do zmiany formatu, dusisz klawisz na pilocie dekoder mruga, ale nic nie zmienia, tak jak z sortowaniem. Po prostu większość funkcji w tym KAONie nie działa. Rodzice też mają Sony, ale w n-box(nawet w technisacie z tv na karte)możesz sobie w ustawieniach formatu ustawić co ma robić dekoder jak dostanie sygnał letterbox. Ewentualnie możesz zmienić ręcznie podczas oglądania.
Podsumowując moją wypowiedź chcę podkreślić, że nie mam na celu ośmieszenia całego Gawexu, chcę tylko aby przyłożono się do tematu TV CYFROWEJ, ponieważ odnoszę wrażenie, ze jest to tylko musowa z ich punktu widzenia usługa. Musowa dlatego, aby abonenci w dobie dużych tv LCD nie odeszli masowo do platform satelitarnych. No niestety ja gdybym miał taką opcję to na 100% bym odszedł. Dlatego uważam, że warto Panowie włodarze z Sieci Kablowej Gawex podejść poważnie do tematu telewizji cyfrowej. Osobiście mam nadzieje, że ta komedia, której byłem uczestnikiem pod koniec 2008 roku była skutkiem raczkowania tej nowej usługi jaką była wtedy tv cyfrowa.

Taka mała dygresja. Tv kablowa ma tę przewagę nad jakąkolwiek platformą cyfrową, że łączy w sobie ofertę kilku platform. Trudno sobie wyobrazić, że płacimy 300 zł abonamentu ponieważ chcemy oglądać wiele imprez i interesujemy się wieloma tematami. A niestety platformy cyfrowe wszystko podzieliły między siebie w taki sposob, że żadna nie ma wszystkiego. Dobra telewizja kablowa jest więc znakomitą alternatywą! Pod warunkiem, że jest dobra!

Admnistrator
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gawex.fora.pl Strona Główna -> Nasz kontakt z BTVK Gawex (w sprawach związanych z telewizją kablową) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin