herbatnik
Junior Member
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:38, 01 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dodam moją opinię, mam internet w TV GAWEX od samego początku czyli ok 15 lat, było różnie, nie wszystko już pamiętam, ale to co się dzieje teraz jest nie dopuszczalne. Od 24.07.2015 zaczęły się problemy z transferem, mam wykupiony pakiet 15Mbps i od podanej daty transfer jest na poziomie ~1.5Mbps - 2Mbps oczywiście zadzwoniłem zgłosiłem problem i zawsze otrzymuje pakiet odpowiedzi w stylu: reset modemu, nikt inny nie zgłaszał, proszę odłączyć AP, proszę wyłączyć modem na 2 godziny itd. jak się już dodzwoniłem pracownik powiedział mi że muszą sprawdzić problem, 24 lipiec to był piątek, poczekałem do soboty zadzwoniłem ponownie bo problem nadal występował, pracownik kazał mi cierpliwie czekać ze naprawiają, moja cierpliwość była jeszcze na poziomie dobrym, niedziele odpuściłem (także nie było naprawione), zadzwoniłem do biura w poniedziałek, pracownik powiedział że dzisiaj czyli w poniedziałek 27 lipca zostanie naprawione, więc cierpliwie poczekałem do godzin wieczornych, problem nie został rozwiązany, zadzwoniłem we wtorek 28 lipca rano, pracownik przekazał słuchawkę innemu pracownikowi który powiedział że mają awarię "jakiegoś" urządzenia nie powiedział jakiego - nie musiał, zapytałem kiedy będzie usterka naprawiona, odpowiedział że 2 dni robocze bo czekają na nowe urządzenie, dałem im czas, zadzwoniłem wczoraj tj. 31 lipca czyli już tydzień usterka nie była naprawiona, odebrał zupełnie inny pracownik z którym wcześniej nie rozmawiałem, przedstawiłem problem podałem nr. umowy itd. oznajmił mi że tak mają problem z urządzeniem musi do nich dojechać, że musi to robić specjalna ekipa itd. itd. więc grzecznie zapytałem kiedy będzie naprawiony problem, pracownik powiedział że przez weekend nie będą nic naprawiać, ze do środy 5 sierpnia będzie problem naprawiony, czyli niebawem będą 2 tyg. jak nie naprawili usterki, TV GAWEX jak to czytacie to proszę was nie dopuszczajcie do takich sytuacji, prawie 2 tyg. nie działający internet (bo transfer który jest w trakcie awarii czyli max 2Mbps piszę max bo potrafi przez wiele godzin być na poziomie 0.5Mbps nie można nazwać działającym internetem) to jest naprawdę coś nie poważnego - mam nadzieję że dacie rekompensatę i docenicie stałych klientów którzy jeszcze za was wyłapują problem, bo ciekawe co by było jakby ktoś tego nie zgłosił bo mało używa "internetu" - szanujcie swoich klientów! Kolejny weekend gdzie nie można np. normalnie w jakości HD obejrzeć sobie materiałów video na YouTubie.
02.08.2015 - od godziny 15 są straszne LAGI na poziomie 1000 - 2000 ms i oczywiście transfer na poziomie 0,5 - 2Mbps.
Usterka naprawiona 05.08.2015.
Ostatnio zmieniony przez herbatnik dnia Czw 21:15, 06 Sie 2015, w całości zmieniany 6 razy
|
|